Prăjiturici şi alte dulciuri.

Prajitura cu piscoturi si fructe

Din categoria prajiturilor rapide si fara coacere va prezint prajitura ”Vara nu coc dar am ceva bun”….eu vara coc dar uneori trebuie sa improvizam ceva.

Cam ce ingrediente aveti nevoie:

–         1 pachet piscoturi

–         1 pahar ricotta (250g)

–         250g iaurt cu fructe

–         1 zahar vanilat

–         2-3 linguri sirop de fructe

–         100ml apa

–         Fructe de care vreti (eu am folosit o banana, 2 piersici mici ai un pahar de mure)

Cum facem:

Intr-un vas dreptunghiular punem o folie de plastic si aranjam piscoturile inmuiate in siropul dizolvat in apa. Inmuierea se face rapid pentru ca exista riscul ca piscoturile sa devina foarte moi.

Amestecam ricotta cu iaurtul de fructe si zaharul vanilat. Jumatate din aceasta comozitie o punem peste piscoturi. Dupa aceea asezam fructe taiate marunt. Va urma un alt rand de piscoturi inmuiate in sirop iar partea superioara se va acoperi cu cealalta jumatate de compozitie. La final ornam cu fructe proaspete.

Dam praji la frigider pentru doua ore si desertu-i gata!!! E un dulce racoros si foarte lejer, unde mai pui ca fructele ii aduc prospetimea de care avem nevoie vara.

Spor la prajiturit  fara foc!!!!

Single Post Navigation

14 thoughts on “Prajitura cu piscoturi si fructe

  1. Este un desert perfect pentru o vara calduroasa! O sa-ti „fur” ideea 😀
    Weekend frumos, pupici!

  2. Delicioasa prajitura!!!!

  3. perfecte aceste deserturi pe timp de vara, dar eu le-as manca oricand!

  4. Fantastic! Fantastic! Mi-a lasat gura apa doar cand am parcurs articolul. Imi place enorm cand oamenii sunt creativi in bucatarie si… m-ai amuzat grozav cu „eu vara nu coc” 😀

  5. Ce buna si racoroasa este!!
    Pup si o saptamana usoara!!

  6. Tare bine arata prajitura ta!!!!Delicios!

  7. Zazuza on said:

    ce simplu si fain!

  8. georgi georgiana on said:

    cu siguranta o voi incerca!!

Lasă un comentariu