Prăjiturici şi alte dulciuri.

Cornulete de post cu bors

cornulete de post 7

Azi nu avem timp de povesti, este frumos si sunt o multime de treburi de facut.

Reteta e foarte simpla si recunosc ca am facut-o pentru prima data. Cornuletele de post cu bors sunt atat de fragede ca nu-mi vine sa cred. Pe scurt , totul se face rapid, fara pretentii cu un rezultat ….fraged si delicios.

Ingrediente pt.2 tavi

–         150ml ulei

–         100ml bors

–         25g drojdie

–         350-400g faina

–         un praf sare

–         1lingura coaja de lamaie rasa, vanilie sau apa de trandafiri

–         rahat sau magiun pt. umplutura

–         zahar pudra pt. pudrat

Mod de preparare:

Amestecam uleiul cu borsul, praful de sare, mirodeniile  si drojdia dizolvata cu un strop de apa calda. La sfarsit adaugam faina si obtinem un aluat un pic uleios si potrivit de tare.

Lasam aluatul la dospit cca. 30 de minute.

cornulete de post1

Pe o planseta de lemn presarata cu faina intindem aluatul si taiem triunghiuri nu foarte mari. La baza triunghiului punem umplutura si rulam formand cornuletul.

cornulete de post

Ele se vor coace in cuptorul preincalzit la 180grade, timp de 20-25min.

cornulete de post.3jpg

Cat sunt fierbinti se tavalesc bine in zahar pudra.

cornulete de post4

Spor la prajiturit!

 

cornulete de post2cornulete de post5

Single Post Navigation

29 thoughts on “Cornulete de post cu bors

  1. De nerefuzat bunaciunile astea de cornulete!

  2. Eu nu aveam in familie o reteta de post, asa ca o voi face pe a ta… mi-ai facut o pofta…

  3. Ce poze faine ! Bunica mea facea ceva asemanator cand eram copii mmmm. ..
    Cred ca au fost tare bune! Pup

  4. carmen on said:

    Draga Dana arata splendid cornuletele!Eu as incerca dar nu am bors 😦 .. ar putea fi inlocuit borsul cu altceva , vin alb de ex?

  5. neagu on said:

    iti lasa apa in gura…o sa incerc sa le prepar doar ca imi lipseste BORSUL se poate inlocuicu altceva

  6. carmen on said:

    Azi am incercat reteta , am folosit vin alb si au iesit foarte bune!

  7. elena on said:

    le-am facut de multe ori,sunt preferatele sotului meu,sunt buuuuune!cateodata eu pun si un pic de nuca macinata fin in aluat…f bun!

  8. cornelia on said:

    cred ca bune ar fi si facute cu indulcitor si ceva gem de prune fara zahar,faina integrala,si nu vor avea multe calorii.O sa incerc

  9. Imi spuneti si mie va Rog frumos ce où ala bors ? Ceva supa sau concentrat ? Din ce se face si cum ?

    • Laura borșul este o zeamă acră preparată din tărâțe de grâu sau de secară fermentate în apă. Se gaseste prin piete dar si in magazine ambalat in sticle sau pungi.
      Nu cumva sa folosesti concentrate din alea gen bors magic :)…ca nu se potrivesc si mai sunt si pline de glutamat.
      Am sa postez intr-o zi cum se face borsul in casa!

  10. abia astept sa incerc reteta ta ,,,chiar ma gandeam sa fac niste cornulete in zilele ce urmeaza ….imi plac foarte mult si sunt si foarte usoare de facut

  11. acum ma pregatesc sa le fac si eu mersi pt reteta

  12. liliana on said:

    Azi fac si eu cornuletele.Stiu ca sunt bune.

Lasă un comentariu