Prăjiturici şi alte dulciuri.

Rosii la borcan pentru iarna

rosii conservate6

Am descoperit cea mai rapida metoda de a conserva rosiile si vreau sa va impartasesc si voua. Reteta ii apartine Brandusei si blogului ei minunat http://www.retetedesuflet.ro/.  Cum am citit reteta ei mi-am dat seama ca asta e ce cautam.

Asa ca, dupa ce am pus pungute de rosii la congelator, am facut suc de rosii si ketchup am trecut la rosii la borcan, ultra rapid si simplu.

Ingrediente pt. 10 borcane de 400g

–         3kg rosii coapte bine

–         20 catei de usturoi

–         10 crengute busuioc

Mod de preparare:

Rosiile se spala si se taie felii.

rosii conservate2

Se curata usturoiul si busuiocul se trece printr-un jet de apa.

rosii conservate1

Aseazam feliile de rosii in borcane, apasand cu o lingura pentru a nu ramane  spatii goale. Deasupra punem cate doi catei de usturoi in fiecare borcan si cate o ramurica de busuioc. Inchidem bine borcanele. Nu adaugam sare, ulei etc.

rosii conservate3

Intr-o oala inalta pe fundul careia punem niste carpe sau ziare, asezam borcanele si punem apa atat cat sa le acopere bine . Apa trebuie sa treaca de capacul borcanului cu cel putin un centimetru.

rosii conservate4

Punem oala la foc si cand incepe sa fiarba dam focul la mic si lasam asa 60 de minute. Lasam borcanele in oala pana se racesc, apoi le stergem bine si le punem in camara racoroasa.

Eu am desfacut unul sa vad cum a iesit. Sunt super incantata de gustul discret ai busuiocului imprimat in rosii. Le-am blenduit un pic cu usturoiul alaturi si am facut un sos rapid.
rosii conservate5Cu siguranta o sa fiti incantati daca puneti aceste rosii la boracn.

Spor la treaba ca iarna e lunga!

Single Post Navigation

10 thoughts on “Rosii la borcan pentru iarna

  1. Super reteta!Rapid si simplu.

  2. Asa-i ca-s bune? Si eu tot blenduite le folosesc pt sos. Am pus si in ciorba, asa cum erau 😉

  3. Sa-ti mai spun ca salivez ingrozitor?

  4. o reteta interesanta…imi place!!!1

  5. zi si mie astea puse asa nu fermenteaza? intreb ca mi-as pune si eu citeva…

  6. Pingback: Rosii umplute cu couscous aromat cu bacon, branza si legume. | Bucataria lui Radu - Un blog culinar romanesc cu retete traditionale, retete internationale si inedite, blog cu imagini, recenzii, experiente si aventuri culinare in bucatarie si natura.

Lasă un comentariu