Prăjiturici şi alte dulciuri.

Supa crema de dovleac

Intr-o zi de vineri  ploioasa si rece numai bine merge o supa crema de dovleac. E plina de vitamine, are gust bun sit e pune rapid pe picioare.

  Ingrediente:

-         1 dovleac mic

-         2 morcovi

-         1 praz

-         1 rosie

-         1/2 telina

-         2-3 linguri de ulei

-         Sare, piper

Mod de preparare:

 Dovleacul se spala, se sterge cu un prosop de hartie iar apoi se taie felii. Intr-o tava punem feliile de dovleac si le dam la cuptor pentru copt, la foc potrivit vreo 20 de minute.

Intr-o oala punem 2 l de apa, morcovii si telina taiate bucati , sarea si dam la fiert. Prazul il calim putin si-l vom adauga dupa ce legumele au fiert cam 15 minute. Se adauga apoi rosia si dovleacul copt (dupa ce s-a indepartat coaja).

Toate vor fierbe la foc molcom inca 15 minute. Toata compozitia se mixeaza si se adauga sare si piper dupa gust.

Supa de dovleac se serveste fierbinte dupa ce adaugam cateva picaturi de ulei sau chiar smantana daca nu postim.

E atat de simpla dar savuroasa. Pofta buna.

Single Post Navigation

15 thoughts on “Supa crema de dovleac

  1. sunt total de acord! cu smantana cu tot ;)

  2. O idee foarte bună pentru o supă delicioasă. Nu am făcut până acum, dar o să o încerc cândva.

  3. Delicioasa supa si usoara si sanatoasa!!

  4. Ce supica grozava!!! Vin si eu la o portie!

  5. Imi placeeee muuuult, stiu ca am ajuns prea tarziu, dar data viitoare sa-mi pui si mie deoparte, pls! :D
    Pupici

  6. Delicioasa supica! Si eu o fac. Pe langa smantana si crutoane eu mai adaug si un topping de bacon prajit;) am furat trucul Laurei Calder:)

  7. Daniela Hordila (Bucuresti) on said:

    Este supa preferata a familiei mele. E delicioasa!

  8. Iese la fel de buna daca in loc de dovleac pun din acela…placintar?

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 235 other followers

